середу, 1 червня 2016 р.

Просунутий посібник по контент-маркетингу (на базі LinkedIn, англ.)

Я хочу купувати у вас, бо ви зачаровуєте мене своїми професійними дописами, історіями та порадами. Я бачу, що ви - профі, я довіряю вам. Я певен, що ваш продукт є тим, що мені потрібно. Він якісний, надійний, продуманий до деталей і ще … ви вкладаєте в нього душу. 
Будь-кому буде приємно почути такі слова від клієнта, а тим паче від закордонного клієнта. Процес завойовування довіри, процес переконання у власній професійності сьогодні став принципово іншим, ніж 10-15 років тому. Одним з засадничих інструментів у цьому відношенні (у т.ч. для експорту) є створення якісного контенту. До речі, так і не придумав, яким українським словом можна замінити англіцизм “контент” - хтось підкаже у коментарях? Так от, люди з команди соціальної бізнес-мережі LinkedIn вирішили допомогти нам розібратися у темі і створили посібник “The Sophisticated Marketer’s Guide to Content Marketing”. Зізнаюсь щиросердно, що файл я ще не читав - лише пробігся очима по сторінках - начеб-то усе пристойно. Закидаю файл у свій Kindle для пізнішого прочитання (на колись) і викладаю вам до відома. Навчаймося і пам’ятаємо, що українці мають бути на дві-три голови вище від конкурентів на закордонному ринку. Документ нижче. А у вашій компанії хтось займається створенням якісного контенту?



Маєте питання по експорту? Напишіть мені oleh.myroshnichenko@gmail.com. В назві листа зазначте “Питання по експорту”. 
Буду вдячний за коментарі до допису прямо тут - унизу сторінки.